شیوه ارسال تمرین ها و تکالیف کلاسی در پنل اختصاصی پل استار

آموزش های کاربردی
دوشنبه 15 مرداد 1403
جهت مطالعه این مقاله به 5 دقیقه زمان نیاز دارید
آنچه در این مقاله خواهیم خواند:

مقدمه

 

در ویدیو قبلی به آموزش تکمیل اطلاعات در پنل کاربری پرداختیم، در این ویدیو می‌خواهیم  با نحوه حل تمرین و پروژه آشنا شویم.

 

تکالیف ها

 

 

 

با کلیک کردن بر روی تکالیف از قسمت داشبورد از عنوان، وضعیت و جزئیات تمرین یا پروژه خود مطلع می‌شویم.

 

انجام و ارسال تکالیف

 

 

بعد از آن که از وضعیت تمرین خود مطلع شدیم، با کلیک کردن بر روی گزینه‌ی مشاهده وارد تمرین خود می شویم سپس جزئیات تکالیفی را که مربی تعیین کرده است را می‌بینیم. جزئیاتی مانند عنوان، فرصت و توضیحات تمرین خود را خواهیم داشت. 
 

 

پس از آن که تکالیف خود را انجام دادیم می‌توانیم از پایین بخش پاسخ به تمرین فایل مورد نظر خود را به صورت فشرده شده (با فرمت rar.) در سایت آپلود کنیم و سپس چنانچه که توضیحاتی لازم بود، بنویسیم و بعد دکمه ارسال را کلیک کنیم.

 

ویرایش تکالیف

 

چنانچه تصمیم داشتیم که تا قبل از این که مربی تمرین ما را چک کند، تغییراتی در آن ایجاد کنیم مجددا روی دکمه مشاهده کلیک می‌کنیم و سپس توضیحات خود را می‌نویسیم و فایل مورد نظر را مجدد آپلود کرده و دکمه ارسال پاسخ را کلیک می‌کنیم.

 

وضعیت تکالیف

 

 

پس از ارسال پاسخ تمرین به مربی باید منتظر بمانیم تا مربی تمرین را صحیح نموده و وضعیت و چگونگی تمرین ما را مشخص کند، در بخش تکالیف می‌توانیم وضعیت بررسی تمرین مورد نظر را مشاهده کنیم.

 

سخن پایانی 

 

در تمامی مراحل پشتیبان شما در کنار شماست. در صورت نیاز به راهنمایی و پرسش در قسمت های مختلف با پشتیبان خود در ارتباط باشید.