آموزش ورود فراگیران به پنل آموزشی پل استار

آموزش های کاربردی
پنج شنبه 11 مرداد 1403
جهت مطالعه این مقاله به 7 دقیقه زمان نیاز دارید
آنچه در این مقاله خواهیم خواند:

در این آموزش به آموزش استفاده از پنل اختصاصی پل استار پرداخته می‌شود. این پنل اختصاصی برای تمامی فراگیران قابل استفاده است. این آموزش کمک می‌کند تا با قسمت های مختلف پنل آشنا شوید و از آن استفاده کنید.

ورود به پنل اختصاصی

 

در ابتدا نیاز دارید تا وارد پنل اختصاصی شوید . برای این کار ابتدا در سایت اصلی پل استار وارد می‌شوید. برای این کار اینجا کلیک کنید.

 

 

در صفحه اصلی سایت از بالای صفحه سمت چپ از گزینه‌ی ورود استفاده می‌کنید تا به صفحه ورود به حساب خود بروید.

 

حال با صفحه ورود خود مواجه خواهیم شد.

 

 

 

ورود فراگیران ساکن ایران

 

نام کاربری (شماره موبایل شما) و لینک ورود به این قسمت از طریق پیامک برای شما ارسال شده است. شماره موبایل شما همان نام کاربری است که در این مرحله  شماره تماس خود را وارد کرده و به شماره تلفن شما یک پیامک ارسال خواهد شد. با وارد کردن رمز دریافتی می‌توانید به حساب کاربری خود وارد شوید. در این قسمت دقت کنید که حتما از شماره تماس ثبت شده در پیامک خود استفاده نمایید.

 

ورود فراگیران خارج از ایران

 

برای فراگیران خارج از کشور امکانی فراهم شده تا آدرس ایمیل به عنوان نام کاربری تعیین شود. برای این کار میتوانید با پشتیبان خود در ارتباط باشید تا فعال سازی حساب انجام پذیرد. همچنین رمز عبور شما نیز تعیین می‌گردد. می‌توانید پس از ورود اولیه به سایت این پسورد را تغییر دهید.

 

چطور متوجه شویم که به حساب خود وارد شده ایم؟

 

 

پس از ورود به صفحه حساب کاربری، در بالا سمت چپ نام و نام خانوداگی شما نمایش داده خواهد شد.  زمانی که نام کاربری خود را مشاهده کردید پس ورود به حساب به درستی انجام شده است.

 

 

حال با کلیک روی نام کاربری و انتخاب گزینه ی ناحیه کاربری می‌توانید به میز کار خود دسترسی داشته باشید.

در مطالب بعدی به نحوه استفاده از میز کار پرداخته خواهد شد. در صورت مشکل در هر یک از بخش های ورود با پشتیبان های پل استار در تماس باشید.